CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saydıklarınız arasında takıldıklarım aşağıdakiler olabilir. diğerleri her araçta olabilir.
- deposunun küçük olması
- koltuklarının farklı renge boyanıyor olması
- türlü işçilik hataları

bugün kaporasını gönderdim. 1 aya teslim alacam nasipse
Yani koltuk olayı muhtemelen her tabada var diye gözlemledim, chery özelinde değil ancak farklı markarlarında deri boyanmalarına şahit oluyorum.

İşçilik hatası ise büyük birşey yok ancak yinede ayna kapamasındaki eşitsizlik, türlü yazılım hataları, sensörlerin sürekli arıza vermeleri belki bir tık can sıkabiliyor.

Depo olayı maalesef kötü, her hafta benzinliğe gitmek ve max. 400km yol yapmak insanı yoruyor.