Kendi ülkesinde Satış sıralamasına bile giremeyen bir marka bizim ülkemizde beğeniliyor.Avrupa'da çöpe atılan bir marka bizim ülkemiz'de fena övülüyor. Evet Chery adlı markadan bahsediyoruz. Peki çin neden kendi ülkesinde ve bir çok avrupa ülkesinde muazzam satışlar yapan BYD markasını Ülkemize göndermedi.
Çünkü Chery ucuz malzeme, ucuz işçilik, Arkasında durmak yok, Parça sorunu var, Servis sorunu var. çinli forumlara girip bunu görebilirsiniz.