Aracı kullandım sorunlar da yaşadım hatta mardin sıcağında araba çalışmayınca Servis aracı güneş altında bırakmışsınız gibi saçma bir cevap vermişti
CHERRY MUHABBETİ BU ÜLKEDE BİTMEZ ÇÜNKÜ HERKESTE 1-2 MİLYON PARA VAR ERİŞİLEBİLİRLİĞİ YÜKSEK BİR ARAÇ
GÜZEL ÖZELLİKLERİ ÇİNKİ HİÇ ACIMAMIŞ CİMRİLİK YAPMAMIŞ BOL KESEDEN DOLDURMUŞ
sonuç olarak sorun çıkarsa da çıkarmasada memnun olanlar olsada olmasada Cherry mubbeti bitmez bu ülkede