• 13-02-2024, 22:07:50
    #19
    Opel astra tabiki hocam teneke egeayla kıyaslanamaz bile . Astra ve egea ikisini birden görmüş olarak söylüyorum
  • 13-02-2024, 22:08:14
    #20
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5-6 kisilik sileysen egea ya zaten bulaşma. Sen arabada trk kendini degil 5-6 can tasiycaksın. Guvenlik cok onemli. Egea bildigin teneke. Guvenlik sifir. Kagit gibi yırtılır ufak kazada.
    hocam 5,6 kişilik araçda zaten 150-200 ile gidilecek hali yok. o hızla zaten opellede kaza yapsa aynı şey olabilir. aile arabası olduğundan sakin ve dikkatli kullanılır
  • 13-02-2024, 22:09:58
    #21
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eğer fiyat performans isterseniz egea alın. tam bir aile arabasıdır. az yakar parçası ucuzdur. normal şekilde kullanılabilir.
    Dediginiz gibi yedek parça açısından ön planda kendim yedek parçaciyim bütün grupları yapıyorum fakat Fiat grubu her işletmede olmazsa olmaz o yüzden uygun oluyor bende Fiat yeni modellere ağırlık veriyorum
  • 13-02-2024, 22:11:45
    #22
    Çoğu şirket aracıdır,alırken dikkat ediniz. mümkünse Urban paket almaya bakın. Eaasy hakketten bomboş paket 😊
  • 13-02-2024, 22:14:03
    #23
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu şirket aracıdır,alırken dikkat ediniz. mümkünse Urban paket almaya bakın. Eaasy hakketten bomboş paket 😊
    2020 model yerine 2018 model alıp urban mı almalıyım? Ben tamir, sanayi vs. uğraşmayayım diye yeni model ama boş tercih etmeyi düşünmüştüm yanlış mı düşünüyorum?
  • 13-02-2024, 22:20:37
    #24
    Hocam bence astra
  • 13-02-2024, 22:28:08
    #25
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egea teneke hocam opel hakkında bilgim yok maalesef
    markalardan anlarım ama arabalardan fazla anlamam.bu söz çok doğru.komşunun fiatı vardı son model bagajı açarkenelime değidim hafif sert hamlede içe çöküyordu.bagajı teneke gibi dedim o an
  • 13-02-2024, 22:30:04
    #26
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 5,6 kişilik araçda zaten 150-200 ile gidilecek hali yok. o hızla zaten opellede kaza yapsa aynı şey olabilir. aile arabası olduğundan sakin ve dikkatli kullanılır
    Hocam ne alakasi var. 60 ile de gitsen bi carpmada egea 30 cm iceri girer. Sac ince diyorum. Opel de o maks 3 5 cm dir. Kalın sac yaparlar. Sen dikkatli kullansan da elin andavalı dikkatli degil.
  • 13-02-2024, 22:32:22
    #27
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tabiki opel astra, kalite konfor paket. egea ise sadece az yakar, çok kaçar.(egea sahibiyim, takıldığınız birşey olur ise sorabilirsiniz)
    Egea arkadaşın dediği gibi az yakar çok kaçar. Bu devirde yakıt büyük kriter. Konfor açısından da bir rahatsızlık yaşamadım. Senin istediğin özelliklerde önemli bu konuda. Teneke diyen arkadaşlar varda Allah korusun kaza anında volvo dışında teneke olmayan araç daha görmedim ben.