erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5-6 kisilik sileysen egea ya zaten bulaşma. Sen arabada trk kendini degil 5-6 can tasiycaksın. Guvenlik cok onemli. Egea bildigin teneke. Guvenlik sifir. Kagit gibi yırtılır ufak kazada.
hocam 5,6 kişilik araçda zaten 150-200 ile gidilecek hali yok. o hızla zaten opellede kaza yapsa aynı şey olabilir. aile arabası olduğundan sakin ve dikkatli kullanılır