website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 5,6 kişilik araçda zaten 150-200 ile gidilecek hali yok. o hızla zaten opellede kaza yapsa aynı şey olabilir. aile arabası olduğundan sakin ve dikkatli kullanılır
Hocam ne alakasi var. 60 ile de gitsen bi carpmada egea 30 cm iceri girer. Sac ince diyorum. Opel de o maks 3 5 cm dir. Kalın sac yaparlar. Sen dikkatli kullansan da elin andavalı dikkatli degil.