goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Egea teneke hocam opel hakkında bilgim yok maalesef
markalardan anlarım ama arabalardan fazla anlamam.bu söz çok doğru.komşunun fiatı vardı son model bagajı açarkenelime değidim hafif sert hamlede içe çöküyordu.bagajı teneke gibi dedim o an