• 31-01-2024, 21:38:14
    #1
    Arkadaşlar merhaba şöyle seçeneğiniz olsa hangisini seçerdiniz
    100k km 1.0 araç
    200k km 1.6 araç

    yüksek km ne gibi dezavantajları oluyor?
  • 31-01-2024, 21:39:27
    #2
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    araçlar hakkında daha fazla bilgi olmadan seçilmesi rastgele seçmek olur
  • 31-01-2024, 21:40:38
    #3
    Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araçlar hakkında daha fazla bilgi olmadan seçilmesi rastgele seçmek olur
    Aynı tür iki araç, skoda kamiq
  • 31-01-2024, 21:41:28
    #4
    sadece motor hacmi bilgisi vererek ve km vererek birşey bilemeyiz. Detaylı ekspertiz yapılması lazım bi araç için görmeden ne söylenebilir ki? Bende 300 bin km araba vardı bakımlıydı taş gibiydi. 570 BİN KMde bmw alıcaktım hatta motoru değişmişti onunda, arabanın yürüyeni, çarığı çürüğü , mekaniği şanzuman motor vs. başta olmak üzere detaylı bakılması lazım.
  • 31-01-2024, 21:43:23
    #5
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı tür iki araç, skoda kamiq
    yeni araçsa 1.0 tercih etmeniz hem az mazot yakar hem de düşük km
    1.0 motorda eski araçlar gibi değil gayet atikler yeni modelse kafanıza takılmasın
  • 31-01-2024, 21:53:35
    #6
    Kamiq’lerde 1.6 yok diye biliyorum. Zaten yeni araç bu arada 200k olan araç bencr hor kullanılmıştır, bayagı yuksek km…

    Çoğunluk 1.0 paket de önemli. Araç hayalet göstergeli olan paket mi?
  • 31-01-2024, 23:23:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben bu hatayı yaptım aldıktan iki ay sonra motor yaptırmak zorunda kaldım eğer almayı düşünüyorsan motoruna çok dikkat etmen lazım sonrasında çok masraf çıkarır başına.
  • 01-02-2024, 11:05:13
    #8
    1.0 100 bin km tercih ederim.Eğer 3 piston değilse tabi.Km arttıkça yıpranma daha çok oluyor.Hele ki dizelde 100 bin üzeri bulaşmam bir daha.Hatta dizele 0 olsa bulaşmam o derece nefret ettim.Benzinli al daha az gez ama zevkini çıkar.
  • 01-02-2024, 11:06:44
    #9
    Bu arada 1.0 yeni clio kullandım acayip atik hemde otomatik.Gençler tercih edebilir.