Kamiq’lerde 1.6 yok diye biliyorum. Zaten yeni araç bu arada 200k olan araç bencr hor kullanılmıştır, bayagı yuksek km…

Çoğunluk 1.0 paket de önemli. Araç hayalet göstergeli olan paket mi?