1.0 100 bin km tercih ederim.Eğer 3 piston değilse tabi.Km arttıkça yıpranma daha çok oluyor.Hele ki dizelde 100 bin üzeri bulaşmam bir daha.Hatta dizele 0 olsa bulaşmam o derece nefret ettim.Benzinli al daha az gez ama zevkini çıkar.