• 21-12-2023, 17:43:44
    #1
    Arkadaşlar biraz yatırım amaçlı biraz da şahsi kullanım için araç almayı planlıyorum.
    2022 Egea 1.4 Easy gibi bir model düşünüyorum 600-650 bantlarında gidiyor temiz sıfır ayarında.. Sizce arabalar yılbaşından sonra ne olur? Faizler yine yükseldi..

    Düşecek mi yoksa asgari ücretten sonra yükselecek mi?
  • 21-12-2023, 17:46:00
    #2
    Bu ülkede hiçbir zaman hiçbir şeyin fiyatı düşmez Hemen alın.
    • insoft
    insoft bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-12-2023, 17:49:17
    #3
    Alabildiğini alman gerekiyor şuanki devirde.
  • 21-12-2023, 17:50:53
    #4
    Düşecek deniyor.
  • 21-12-2023, 17:51:28
    #5
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar biraz yatırım amaçlı biraz da şahsi kullanım için araç almayı planlıyorum.
    2022 Egea 1.4 Easy gibi bir model düşünüyorum 600-650 bantlarında gidiyor temiz sıfır ayarında.. Sizce arabalar yılbaşından sonra ne olur? Faizler yine yükseldi..

    Düşecek mi yoksa asgari ücretten sonra yükselecek mi?

    Bundan yaklaşık 2 ay önce araç piyasasının düşmeyeceğini savunan arkadaşlar ile forumda konuşmamız olmuştu fiyatların yukarı gideceğini savunuyorlardı %15-30 civarı geri çekilme görüldü.

    Bu kesinlikle yeterli değil,piyasadaki cansizlik ve faizdeki bu kararlılık olduğu sürece araba ev fiyatları uzun süre iflah olmaz.

    Araç piyasası düşmeyecek diyenlerin tek argümanı sen 1 m e aldığın mali 900 bine satar mısın tarzı oluyor. Bu da çok basit zorunda kaldığı sürece mecburlar ve bu politika 2024 sonuna kadar sıkı şekilde yürütülecek(en azından şimdilik böyle planlanıyor)

    Bu şartlar altında 2024 de canınızın istediği bir zamanda ucuz şekilde araba alabilirsiniz.
    Fakat bu yatırım aracı değil ihtiyaçtır ihtiyaç var ise elbette alın.

    Kendi fikirlerimdir.
  • 21-12-2023, 17:52:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Şuanki piyasaya bakılırsa araç fiyatları düşebileceği fiyatları gördü ve son 2 haftadır aynı seyrinde devam ediyor. Önceki senelere bakılırsa şuan tam alma dönemi. Yaklaşık 3-4 sene öncede böyle bir dönem oldu tüm piyasa düşer umuduyla bekledi fakat sonuçlar ortada.... (Bu arada 1.4 tavsiye etmiyorum dizel bakabilirsin )
  • 21-12-2023, 17:55:41
    #7
    Hexper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanki piyasaya bakılırsa araç fiyatları düşebileceği fiyatları gördü ve son 2 haftadır aynı seyrinde devam ediyor. Önceki senelere bakılırsa şuan tam alma dönemi. Yaklaşık 3-4 sene öncede böyle bir dönem oldu tüm piyasa düşer umuduyla bekledi fakat sonuçlar ortada....
    2017 ve öncesi döneme bakın araba alındığı günden itibaren değer kaybeden bir şeydir.piyasayi düzenli olarak tartan biri olarak düşüş trendleri yavaşlayabilir ama ana trend bellidir.
    Galericiler sitesinde dükkanın önünde 1 dakika durunca adam öpüşüp sarılmak için yanına geliyor.


    Keza ilanlara bakın piyasaya yön veren galericiler en düşük fiyata ilan girenler,

    Kendileri de bu çöküşü kabul etmiş durumdalar.
  • 21-12-2023, 18:04:10
    #8
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar biraz yatırım amaçlı biraz da şahsi kullanım için araç almayı planlıyorum.
    2022 Egea 1.4 Easy gibi bir model düşünüyorum 600-650 bantlarında gidiyor temiz sıfır ayarında.. Sizce arabalar yılbaşından sonra ne olur? Faizler yine yükseldi..

    Düşecek mi yoksa asgari ücretten sonra yükselecek mi?
    O fiyata 2022 model temiz egea bulursan kaçırma derim.
  • 21-12-2023, 18:07:53
    #9
    Araç fiyatlarının yükselme sebebi sıfır araç sıkıntısından dolayıydı. Şu an sıfır araç bolluğundan dolayı da 2.el balonu patladı. 2024 de ise bayiler araçlarını satmak içinde kampanyalar yapmaya devam edecek yoldan geçene araç satmaya çalışacak. 2. El düşmeye devam eder. İhtiyaç varsa her zaman araç alınabilir ama yatırım için almamanızı öneririm.