Araç fiyatlarının yükselme sebebi sıfır araç sıkıntısından dolayıydı. Şu an sıfır araç bolluğundan dolayı da 2.el balonu patladı. 2024 de ise bayiler araçlarını satmak içinde kampanyalar yapmaya devam edecek yoldan geçene araç satmaya çalışacak. 2. El düşmeye devam eder. İhtiyaç varsa her zaman araç alınabilir ama yatırım için almamanızı öneririm.