Hexper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanki piyasaya bakılırsa araç fiyatları düşebileceği fiyatları gördü ve son 2 haftadır aynı seyrinde devam ediyor. Önceki senelere bakılırsa şuan tam alma dönemi. Yaklaşık 3-4 sene öncede böyle bir dönem oldu tüm piyasa düşer umuduyla bekledi fakat sonuçlar ortada....
2017 ve öncesi döneme bakın araba alındığı günden itibaren değer kaybeden bir şeydir.piyasayi düzenli olarak tartan biri olarak düşüş trendleri yavaşlayabilir ama ana trend bellidir.
Galericiler sitesinde dükkanın önünde 1 dakika durunca adam öpüşüp sarılmak için yanına geliyor.


Keza ilanlara bakın piyasaya yön veren galericiler en düşük fiyata ilan girenler,

Kendileri de bu çöküşü kabul etmiş durumdalar.