Arkadaşlar biraz yatırım amaçlı biraz da şahsi kullanım için araç almayı planlıyorum.
2022 Egea 1.4 Easy gibi bir model düşünüyorum 600-650 bantlarında gidiyor temiz sıfır ayarında.. Sizce arabalar yılbaşından sonra ne olur? Faizler yine yükseldi..
Düşecek mi yoksa asgari ücretten sonra yükselecek mi?
O fiyata 2022 model temiz egea bulursan kaçırma derim.