• 19-05-2023, 14:14:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    imLoading adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar.

    yarım kontakta bu sarı ikaz simgesi çıkıyor ama arabayı çalıştırınca gidiyor.

    Sorun var mı yoksa bu normal mi ?

    motor arıza simgesiymiş



    bu uyarı genel olarak kontağı her açtığınızda ikazları yakar hocam korkacak bir durum yok arabayı çalıştırdığınızda ikazlar ortadan kalkıyorsa aracınızda hiç bir sorun yoktur rahat bir şekilde kullanabilirsiniz
  • 19-05-2023, 14:15:43
    #11
    Daha önce var mıydı yok muydu
    Yağ bakımını en son ne zaman yaptınız?
  • 19-05-2023, 14:17:04
    #12
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında motoru kucağa alacaksızınız uyarısı yetkili servise gidin sanayide dolandırılmayın.
    Bunu dinlemeyin araba çalışınca sönüyorsa sorun yok
  • 19-05-2023, 14:22:42
    #13
    ENESTALHABRAND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu dinlemeyin araba çalışınca sönüyorsa sorun yok
    bunu dinlemeyin mi garip,
    soracağına servise gitsin yerinde bilgi alsın ne dedim ben tamam herşeyi sen biliyorsun
  • 19-05-2023, 14:23:46
    #14
    Yarım kontak kısmen kontrol demektir , yarım kontak ta yanması normal ,
  • 19-05-2023, 14:34:02
    #15
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce var mıydı yok muydu
    Yağ bakımını en son ne zaman yaptınız?
    1 ay önce. hiç dikkat etmedim.

    çalıştırınca gidiyor.


    yorum yapan herkese teşekkürler
  • 19-05-2023, 14:48:49
    #16
    Sorun yok.
  • 19-05-2023, 14:52:08
    #17
    Normaldir hocam için rahat olsun
  • 19-05-2023, 20:31:33
    #18
    Less is more.
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında motoru kucağa alacaksızınız uyarısı yetkili servise gidin sanayide dolandırılmayın.
    sen hayatında hiç araba kullandın mı ?