• 19-05-2023, 14:08:58
    #1
    selamlar.

    yarım kontakta bu sarı ikaz simgesi çıkıyor ama arabayı çalıştırınca gidiyor.

    Sorun var mı yoksa bu normal mi ?

    motor arıza simgesiymiş



  • 19-05-2023, 14:10:45
    #2
    Araba çalıştıktan sonra yanmıyor ise sorun yok
  • 19-05-2023, 14:10:58
    #3
    Araba marka/model nedir hocam? Göstergeler hoşuma gitti.
  • 19-05-2023, 14:11:03
    #4
    gfbilker58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba çalıştıktan sonra yanmıyor ise sorun yok
    çalıştırınca gidiyor
  • 19-05-2023, 14:11:08
    #5
    Yakında motoru kucağa alacaksızınız uyarısı yetkili servise gidin sanayide dolandırılmayın.
  • 19-05-2023, 14:11:20
    #6
    emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba marka/model nedir hocam? Göstergeler hoşuma gitti.
    sedan egea2020 1.3
  • 19-05-2023, 14:12:48
    #7
    Kontağı çevirince tüm araçlarda yanar. Araç çalışınca söner. Sönmüyorsa bir arıza vardır.
  • 19-05-2023, 14:12:57
    #8
    araba çalışınca gider normaldir.
  • 19-05-2023, 14:12:58
    #9
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında motoru kucağa alacaksızınız uyarısı yetkili servise gidin sanayide dolandırılmayın.
    Hiçbir sorun yok.
    Yarım kontakta bu gösterge olur , çalıştırınca gider..