Araba bu ikaz normal mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Araba bu ikaz normal mi?
17
●
604
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Araç Haberleri & İkinci El Araba
Araba bu ikaz normal mi?
1
2
19-05-2023, 14:08:58
#1
imLoading
selamlar.
yarım kontakta bu sarı ikaz simgesi çıkıyor ama arabayı çalıştırınca gidiyor.
Sorun var mı yoksa bu normal mi ?
motor arıza simgesiymiş
19-05-2023, 14:10:45
#2
gfbilker58
Araba çalıştıktan sonra yanmıyor ise sorun yok
19-05-2023, 14:10:58
#3
emretanerc
Araba marka/model nedir hocam? Göstergeler hoşuma gitti.
19-05-2023, 14:11:03
#4
imLoading
gfbilker58 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araba çalıştıktan sonra yanmıyor ise sorun yok
çalıştırınca gidiyor
19-05-2023, 14:11:08
#5
by_error
Yakında motoru kucağa alacaksızınız uyarısı yetkili servise gidin sanayide dolandırılmayın.
19-05-2023, 14:11:20
#6
imLoading
emretanerc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araba marka/model nedir hocam? Göstergeler hoşuma gitti.
sedan egea2020 1.3
19-05-2023, 14:12:48
#7
muhammettas
Kontağı çevirince tüm araçlarda yanar. Araç çalışınca söner. Sönmüyorsa bir arıza vardır.
19-05-2023, 14:12:57
#8
nurettin
araba çalışınca gider normaldir.
19-05-2023, 14:12:58
#9
OznKya
by_error adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yakında motoru kucağa alacaksızınız uyarısı yetkili servise gidin sanayide dolandırılmayın.
Hiçbir sorun yok.
Yarım kontakta bu gösterge olur , çalıştırınca gider..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler