imLoading adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar.

yarım kontakta bu sarı ikaz simgesi çıkıyor ama arabayı çalıştırınca gidiyor.

Sorun var mı yoksa bu normal mi ?

motor arıza simgesiymiş



bu uyarı genel olarak kontağı her açtığınızda ikazları yakar hocam korkacak bir durum yok arabayı çalıştırdığınızda ikazlar ortadan kalkıyorsa aracınızda hiç bir sorun yoktur rahat bir şekilde kullanabilirsiniz