• 06-03-2023, 12:16:05
    #10
    Mutlaka yaptırın, geçen sene kardeşime sıfır aldığımız Nissan'ın bu sene satarken arka kapısı lokal boyalı çıktı. Bayi ile anlaşamadık, aracı sattığımız için yasal yollara da başvuramadık.
  • 06-03-2023, 12:18:59
    #11
    Tofaş alsanız bile yaptırın derim.
  • 06-03-2023, 12:19:06
    #12
    Hocam yerinde olsam yaptırırım.
    YouTube de sağda solda izlediğimiz videolar da araçların az çok nasıl yüklendiğini görüyoruz içinde şüphe oluşacağına hiç tereddütsüz götür yaptır

    Ben araç aldığım da adam dedi aracım sıfır iki aylık vs vs dedim dayı dünya para bayılıyoruz boşver 1000₺ de experte gitsin içimde kalacağına kafam kulağım rahat olur
  • 06-03-2023, 12:51:44
    #13
    Kesinlikle yaptırın sadece Dyno'ya sokmayın.