Mutlaka yaptırın, geçen sene kardeşime sıfır aldığımız Nissan'ın bu sene satarken arka kapısı lokal boyalı çıktı. Bayi ile anlaşamadık, aracı sattığımız için yasal yollara da başvuramadık.