Hocam yerinde olsam yaptırırım.
YouTube de sağda solda izlediğimiz videolar da araçların az çok nasıl yüklendiğini görüyoruz

içinde şüphe oluşacağına hiç tereddütsüz götür yaptır
Ben araç aldığım da adam dedi aracım sıfır iki aylık vs vs dedim dayı dünya para bayılıyoruz boşver 1000₺ de experte gitsin içimde kalacağına kafam kulağım rahat olur