• 02-02-2023, 01:58:32
    #1
    Merhaba hayırlı geceler cümleten
    Amcam x firmadan araç kiraladı ve şuan Gaziantep de aşırı derece de kar yağıyor ve yerler karla kaplı araç teslimi ise 02.02.2023 saat 10 da aracı nasıl teslim ederiz firmayı aradık ulaşamadık ek ücret alırlar mı yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
  • 02-02-2023, 02:02:38
    #2
    OVK
    TANİTİMPRO.COM|OVKWEB
    kurumsal firmaysa 1-2 saate cok birşey demezler diye düşünüyorum fakat değilse saat başı ücret alırlar
  • 02-02-2023, 02:06:41
    #3
    OVK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurumsal firmaysa 1-2 saate cok birşey demezler diye düşünüyorum fakat değilse saat başı ücret alırlar
    kurumsal firma yani biraz ilerleyebilsek araç sıfır olduğu için bişi olursa ondan şüphemiz var + kış lastiğinde yok
  • 02-02-2023, 02:07:40
    #4
    OVK
    TANİTİMPRO.COM|OVKWEB
    Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurumsal firma yani biraz ilerleyebilsek araç sıfır olduğu için bişi olursa ondan şüphemiz var + kış lastiğinde yok
    kurumsal ise kaskosu var zaten aracların en fazla %1 ile 5 arası ödeme size yaptırırlar
  • 02-02-2023, 02:19:04
    #5
    Dostum paniğe gerek yok aracı kiralarken kredi kartından uafak bir ücret alıyorlar eğer gecikirse günlüğü neyse onu alırlar extra birşey yansimaz günlük limit 500 km zaten kurumsal firmalarda aylık 3000 bin saat ücreti geçerli değil
  • 02-02-2023, 02:27:59
    #6
    Danışman
    Numaraya ulaşmaya çalışın. Eğer olmuyorsa başka numaralar deneyin başka il vs. de olur. Hiç birine ulaşamıyorsanız bir şekilde mail ya da yazılı bir mesaj atmaya çalışın. Ama çok geç kalmayın.
    Önceden haber vererek süreyi uzatmazsanız bazen farklı şeyler olabilir. Hatta masa başındaki bir çakalın inisiyatifine bile kalabilirsiniz. Aracın çalındığını vs. bildirebilirler.

    Geçmiş olsun. Umarım tez zamanda sorun çözülür
  • 02-02-2023, 02:37:10
    #7
    Kış lastiği zorunluğu 1 aralıkta geldi. Size öyle araç vermeleri zaten başından hatalı.
  • 02-02-2023, 03:05:43
    #8
    Kurumsal firma ne kadar kurumsal bilmiyorum ama avis gibi yerlerde siz aracı alırken kış lastiği isteyip istemediğinizi soruyorlar, isterseniz ekstra ücrete tabi. Yarım saate kadar olan gecikmelerde problem yaşatmıyorlar ancak sonrasında günlük ücret tarifesi uygulanıyor.
  • 02-02-2023, 11:05:26
    #9
    soloturk0652 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum paniğe gerek yok aracı kiralarken kredi kartından uafak bir ücret alıyorlar eğer gecikirse günlüğü neyse onu alırlar extra birşey yansimaz günlük limit 500 km zaten kurumsal firmalarda aylık 3000 bin saat ücreti geçerli değil
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Numaraya ulaşmaya çalışın. Eğer olmuyorsa başka numaralar deneyin başka il vs. de olur. Hiç birine ulaşamıyorsanız bir şekilde mail ya da yazılı bir mesaj atmaya çalışın. Ama çok geç kalmayın.
    Önceden haber vererek süreyi uzatmazsanız bazen farklı şeyler olabilir. Hatta masa başındaki bir çakalın inisiyatifine bile kalabilirsiniz. Aracın çalındığını vs. bildirebilirler.

    Geçmiş olsun. Umarım tez zamanda sorun çözülür
    mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kış lastiği zorunluğu 1 aralıkta geldi. Size öyle araç vermeleri zaten başından hatalı.
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal firma ne kadar kurumsal bilmiyorum ama avis gibi yerlerde siz aracı alırken kış lastiği isteyip istemediğinizi soruyorlar, isterseniz ekstra ücrete tabi. Yarım saate kadar olan gecikmelerde problem yaşatmıyorlar ancak sonrasında günlük ücret tarifesi uygulanıyor.
    ilginizden dolayı teşekkür ederim. Sağolsun firma sorunu çözdü bizzat kendileri Aradı