OVK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurumsal firmaysa 1-2 saate cok birşey demezler diye düşünüyorum fakat değilse saat başı ücret alırlar
kurumsal firma yani biraz ilerleyebilsek araç sıfır olduğu için bişi olursa ondan şüphemiz var + kış lastiğinde yok