Konu
Kiralık araç hakkında
02-02-2023, 02:06:41
#3
Mehmethavar
OVK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kurumsal firmaysa 1-2 saate cok birşey demezler diye düşünüyorum fakat değilse saat başı ücret alırlar
kurumsal firma yani biraz ilerleyebilsek araç sıfır olduğu için bişi olursa ondan şüphemiz var + kış lastiğinde yok