Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurumsal firma yani biraz ilerleyebilsek araç sıfır olduğu için bişi olursa ondan şüphemiz var + kış lastiğinde yok
kurumsal ise kaskosu var zaten aracların en fazla %1 ile 5 arası ödeme size yaptırırlar