Kurumsal firma ne kadar kurumsal bilmiyorum ama avis gibi yerlerde siz aracı alırken kış lastiği isteyip istemediğinizi soruyorlar, isterseniz ekstra ücrete tabi. Yarım saate kadar olan gecikmelerde problem yaşatmıyorlar ancak sonrasında günlük ücret tarifesi uygulanıyor.