Merhaba arkadaşlar,
Bir araç almayı planlıyorum fakat önerilerinize ihtiyacım var. Bütçem en fazla 330K daha fazlasına çıkamam. Otomatik olması tercihim fakat manuel önerileri de değerlendirmek istiyorum. Aracın dış görünümü estetiği benim için önemli açıkçası, zaten genelde şehir içi kullanım olacak o yüzden motor gücü vs. aşırı önemli değil. Aklımda bazı modeller var fakat sizlerin de önerisini almak istiyorum.
Volkswagen Polo 1.2 Trendline
Peugeot 301 1.2 PureTech Access
Renault Clio 1.2 Joy
Ford Focus 1.6 Comfort
Opel Astra 1.3 CDTI Essentia
eş dosttan aldığım öneriler ve tasarımlarını da beğendiğim modeller bunlar. Sizlerin farklı önerisi olur mu veya bunlardan tercih edecek olsanız hangisini tercih edersiniz?
Teşekkürler.
330K Araç Önerisi
26
●816
- 13-01-2023, 00:30:44
- 13-01-2023, 00:33:51açıkçası otomatik olması beni cezbetti ama biraz memur kasa gibi duruyoremrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben daha yakışıklı arıyorum
evet hocam clio güzel opel ve clio arasında da gidip geliyorumDejaWuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-01-2023, 00:35:53hocam açıkçası onu bunu beklemek istemiyorum gün geçtikçe zamlanıyor şimdi almazsam daha da alamayacağım o yüzden bir şekilde bu parayı denkleştirdim sayılır şimdi almak istiyorummehmeteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2023, 00:37:59[QUOTE=emrerusen;1084284757]yok hocam benim bahsettiğim focus 2011 modelblack_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz daha gence gidecek bir araba arıyorum diyebiliriz
- 13-01-2023, 00:38:29[QUOTE=black_scorpion;1084284765]emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
330dan pahalı mı kı 16lar
ben daha yakışıklı arıyorum