• 13-01-2023, 00:30:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir araç almayı planlıyorum fakat önerilerinize ihtiyacım var. Bütçem en fazla 330K daha fazlasına çıkamam. Otomatik olması tercihim fakat manuel önerileri de değerlendirmek istiyorum. Aracın dış görünümü estetiği benim için önemli açıkçası, zaten genelde şehir içi kullanım olacak o yüzden motor gücü vs. aşırı önemli değil. Aklımda bazı modeller var fakat sizlerin de önerisini almak istiyorum.

    Volkswagen Polo 1.2 Trendline
    Peugeot 301 1.2 PureTech Access
    Renault Clio 1.2 Joy
    Ford Focus 1.6 Comfort
    Opel Astra 1.3 CDTI Essentia

    eş dosttan aldığım öneriler ve tasarımlarını da beğendiğim modeller bunlar. Sizlerin farklı önerisi olur mu veya bunlardan tercih edecek olsanız hangisini tercih edersiniz?

    Teşekkürler.
  • 13-01-2023, 00:32:07
    #2
    Focus iyidir hocam kullanıyorum ama yakıtı bir tık yüksek...
  • 13-01-2023, 00:32:51
    #3
    en yakışıklısı clio gibi duruyor diğer özelliklerini bilemem
  • 13-01-2023, 00:33:51
    #4
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Focus iyidir hocam kullanıyorum ama yakıtı bir tık yüksek...
    açıkçası otomatik olması beni cezbetti ama biraz memur kasa gibi duruyor ben daha yakışıklı arıyorum

    DejaWuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en yakışıklısı clio gibi duruyor diğer özelliklerini bilemem
    evet hocam clio güzel opel ve clio arasında da gidip geliyorum
  • 13-01-2023, 00:34:37
    #5
    Kardeş bence seçimleri bekle sonra pişman olabilirsin CHP seçilirse ötv yi düşürecekler büyük patlarsım sonra. Zaten diyorlar seçilirsek ötv indirimi yapacaz diye
  • 13-01-2023, 00:35:53
    #6
    mehmeteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş bence seçimleri bekle sonra pişman olabilirsin CHP seçilirse ötv yi düşürecekler büyük patlarsım sonra. Zaten diyorlar seçilirsek ötv indirimi yapacaz diye
    hocam açıkçası onu bunu beklemek istemiyorum gün geçtikçe zamlanıyor şimdi almazsam daha da alamayacağım o yüzden bir şekilde bu parayı denkleştirdim sayılır şimdi almak istiyorum
  • 13-01-2023, 00:37:01
    #7
    [QUOTE=black_scorpion;1084284733]açıkçası otomatik olması beni cezbetti ama biraz memur kasa gibi duruyor ben daha yakışıklı arıyorum


    2016 memur kasa mı hocam
  • 13-01-2023, 00:37:59
    #8
    [QUOTE=emrerusen;1084284757]
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıkçası otomatik olması beni cezbetti ama biraz memur kasa gibi duruyor ben daha yakışıklı arıyorum


    2016 memur kasa mı hocam
    yok hocam benim bahsettiğim focus 2011 model biraz daha gence gidecek bir araba arıyorum diyebiliriz
  • 13-01-2023, 00:38:29
    #9
    [QUOTE=black_scorpion;1084284765]
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    yok hocam benim bahsettiğim focus 2011 model biraz daha gence gidecek bir araba arıyorum diyebiliriz

    330dan pahalı mı kı 16lar