Merhaba arkadaşlar,
Bir araç almayı planlıyorum fakat önerilerinize ihtiyacım var. Bütçem en fazla 330K daha fazlasına çıkamam. Otomatik olması tercihim fakat manuel önerileri de değerlendirmek istiyorum. Aracın dış görünümü estetiği benim için önemli açıkçası, zaten genelde şehir içi kullanım olacak o yüzden motor gücü vs. aşırı önemli değil. Aklımda bazı modeller var fakat sizlerin de önerisini almak istiyorum.
Volkswagen Polo 1.2 Trendline
Peugeot 301 1.2 PureTech Access
Renault Clio 1.2 Joy
Ford Focus 1.6 Comfort
Opel Astra 1.3 CDTI Essentia
eş dosttan aldığım öneriler ve tasarımlarını da beğendiğim modeller bunlar. Sizlerin farklı önerisi olur mu veya bunlardan tercih edecek olsanız hangisini tercih edersiniz?
Teşekkürler.