Focus iyidir hocam kullanıyorum ama yakıtı bir tık yüksek...
açıkçası otomatik olması beni cezbetti ama biraz memur kasa gibi duruyor

ben daha yakışıklı arıyorum
en yakışıklısı clio gibi duruyor diğer özelliklerini bilemem
evet hocam clio güzel opel ve clio arasında da gidip geliyorum