emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Focus iyidir hocam kullanıyorum ama yakıtı bir tık yüksek...
açıkçası otomatik olması beni cezbetti ama biraz memur kasa gibi duruyor ben daha yakışıklı arıyorum

DejaWuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en yakışıklısı clio gibi duruyor diğer özelliklerini bilemem
evet hocam clio güzel opel ve clio arasında da gidip geliyorum