180 ile giderken 3000 devir normal mi
7
●390
- 09-07-2022, 08:19:47O hıza, o devir çok çok iyi. Hatta fazla saçma iyiyaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4.000 devir aşağısına inmemesi lazım.
- 09-07-2022, 09:20:35182 lik civic için normal devirlerde olması bağırması turbo sebebiyle zaten yol sesini epey alıyor motor sesini alması doğal.
- 09-07-2022, 09:25:53Aman dikkat lütfen hız felakettiryaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 dk geç olsun sağlıklı olsun - 09-07-2022, 16:00:08Yok hocam varınca açtımCLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar susamadım canıma.
4.000 devir aşağısına inmemesi lazım.