• 09-07-2022, 07:53:42
    #1
    Arkadaşlar araçla 180 - 185 ile giderken 2900 -3100 devire geliyor. Normal midir yoksa fazla mı deviri? Araç bağırıyor sanki zorlanıyor gibime geliyor. Aracım Honda Civic Otomatik şanzıman
  • 09-07-2022, 07:56:39
    #2
    Araçtan araca değişmekle birlikte 3.700 -4000 devir aralığı olur genelde o hızlarda
  • 09-07-2022, 08:19:47
    #3
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar araçla 180 - 185 ile giderken 2900 -3100 devire geliyor. Normal midir yoksa fazla mı deviri? Araç bağırıyor sanki zorlanıyor gibime geliyor. Aracım Honda Civic Otomatik şanzıman
    O hıza, o devir çok çok iyi. Hatta fazla saçma iyi 4.000 devir aşağısına inmemesi lazım.
  • 09-07-2022, 08:58:26
    #4
    Merhaba,

    O hız oranına göre deviri çok iyi normalde 4 bini geçmesi geçmesi lazım

    benim 1.2 benzin 82 hplik motoru var hız kesici var 170lerde 5 bin devire denk geliyor
  • 09-07-2022, 09:20:35
    #5
    182 lik civic için normal devirlerde olması bağırması turbo sebebiyle zaten yol sesini epey alıyor motor sesini alması doğal.
  • 09-07-2022, 09:25:53
    #6
    HizliResim.Net
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar araçla 180 - 185 ile giderken 2900 -3100 devire geliyor. Normal midir yoksa fazla mı deviri? Araç bağırıyor sanki zorlanıyor gibime geliyor. Aracım Honda Civic Otomatik şanzıman
    Aman dikkat lütfen hız felakettir
    10 dk geç olsun sağlıklı olsun
  • 09-07-2022, 11:19:31
    #7
    O devir Gayet normalde eğer bu konuyu o şekilde giderken açtınız sa... 😂
  • 09-07-2022, 16:00:08
    #8
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O devir Gayet normalde eğer bu konuyu o şekilde giderken açtınız sa... 😂
    Yok hocam varınca açtım O kadar susamadım canıma.