Arkadaşlar araçla 180 - 185 ile giderken 2900 -3100 devire geliyor. Normal midir yoksa fazla mı deviri? Araç bağırıyor sanki zorlanıyor gibime geliyor. Aracım Honda Civic Otomatik şanzıman