Arkadaşlar araçla 180 - 185 ile giderken 2900 -3100 devire geliyor. Normal midir yoksa fazla mı deviri? Araç bağırıyor sanki zorlanıyor gibime geliyor. Aracım Honda Civic Otomatik şanzıman
Aman dikkat lütfen hız felakettir
10 dk geç olsun sağlıklı olsun