• 06-01-2022, 13:10:14
    #1
    175 65 r14 lastik boyutlarından lastik almayı düşünüyorum. 4 mevsim lastikler falan da var ama iyi midir kötü mü bilemiyorum.
    sadece yazlık düşünürsek sizce fiyat performans bakımından en iyi marka hangisi teşekkürler.
  • 06-01-2022, 13:10:59
    #2
    Kategori Moderatörü
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    175 65 r14 lastik boyutlarından lastik almayı düşünüyorum. 4 mevsim lastikler falan da var ama iyi midir kötü mü bilemiyorum.
    sadece yazlık düşünürsek sizce fiyat performans bakımından en iyi marka hangisi teşekkürler.
    Fiyat performans bende arıyorum aynı ebat
  • 06-01-2022, 13:13:56
    #3
    Bugüne kadar tüm lastikleri kullanan biri olarak alttaki ürünü tavsiye edebilirim. Özellikle kışlık lastikleri ile karda kışta uludağa zincirsiz tırmandırıyor , tutuşu çok iyi. Marka Nokian
    https://www.hepsiburada.com/nokian-w...pm-otkmt429501
  • 06-01-2022, 13:20:12
    #4
    Şu ana kadar pahalı ama çok iyi diyeceğim Continental
    Hiç beğenmediğim Nokian
    F/p olarak gördüğüm Falken