175 65 r14 lastik boyutlarından lastik almayı düşünüyorum. 4 mevsim lastikler falan da var ama iyi midir kötü mü bilemiyorum.
sadece yazlık düşünürsek sizce fiyat performans bakımından en iyi marka hangisi teşekkürler.
175 65 r14 lastik boyutlarından lastik almayı düşünüyorum. 4 mevsim lastikler falan da var ama iyi midir kötü mü bilemiyorum.
sadece yazlık düşünürsek sizce fiyat performans bakımından en iyi marka hangisi teşekkürler.
Bugüne kadar tüm lastikleri kullanan biri olarak alttaki ürünü tavsiye edebilirim. Özellikle kışlık lastikleri ile karda kışta uludağa zincirsiz tırmandırıyor , tutuşu çok iyi. Marka Nokian https://www.hepsiburada.com/nokian-w...pm-otkmt429501