175 65 r14 lastik boyutlarından lastik almayı düşünüyorum. 4 mevsim lastikler falan da var ama iyi midir kötü mü bilemiyorum.
sadece yazlık düşünürsek sizce fiyat performans bakımından en iyi marka hangisi teşekkürler.