Bugüne kadar tüm lastikleri kullanan biri olarak alttaki ürünü tavsiye edebilirim. Özellikle kışlık lastikleri ile karda kışta uludağa zincirsiz tırmandırıyor , tutuşu çok iyi. Marka Nokian
https://www.hepsiburada.com/nokian-w...pm-otkmt429501