• 29-09-2021, 22:54:28
    #10
    eyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Corsa Elegance var bizde genel olarak araçtan memnunuz bi' tık fazla yaktığını söyleyebilirim. Peugeot da tercih edilebilir bir araç 208 Allure paket alınabilir. Alt paketinde kol dayama yok diye biliyorum.
    Manuel mi otomatik mi hocam
  • 29-09-2021, 22:56:12
    #11
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manuel mi otomatik mi hocam
    Otomatik hocam manuel düşünüyorsanız dizel versiyonunu alın derim.
  • 29-09-2021, 23:00:34
    #12
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otomatik se corsa'dan uzak dur opel otomatiği yapamiyor.
    2016 astra K sahibiyim, otomatik vites sorunsuz hic yari yolda birakmadi cok sukur
  • 29-09-2021, 23:02:00
    #13
    eyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik hocam manuel düşünüyorsanız dizel versiyonunu alın derim.
    Cam tavan düşündüğüm için dizelde yok maalesef
  • 29-09-2021, 23:04:30
    #14
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cam tavan düşündüğüm için dizelde yok maalesef
    75 beygir essential paket mi hocam?
  • 29-09-2021, 23:07:37
    #15
    eyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    75 beygir essential paket mi hocam?
    Essential'da da yok hocam Elegance alacağım 75 manuel veya 100 otomatik ama manuelde düşünüyorum

    Manuel ve cam tavan tavan sadece 75 elegance var.
  • 29-09-2021, 23:09:00
    #16
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Essential'da da yok hocam Elegance alacağım 75 manuel veya 100 otomatik ama manuelde düşünüyorum

    Manuel ve cam tavan tavan sadece 75 elegance var.
    Otomatiği konusunda sadece yazılım sorunu yaşadık güncelleme ile birlikte giderildi onun dışında sorun yaşamadık. 2 model de mantıklı hocam.
  • 29-09-2021, 23:13:55
    #17
    AprilSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2016 astra K sahibiyim, otomatik vites sorunsuz hic yari yolda birakmadi cok sukur
    1 sene kullandım corsa 1,4 benzinli 2012
    sayıyım ben sana sorunları ;
    - km de ortalama 1 TL yakıyordu.
    - geçişler çok keskin yapiyor.
    - rampada vites geçişi yapmiyor motor zorluyordu
    - deviri çok yediği için piston kırdı
    - satmadan bana 6 bin TL masraf açtı.
    manuel için vişey diyemem
  • 29-09-2021, 23:17:28
    #18
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sene kullandım corsa 1,4 benzinli 2012
    sayıyım ben sana sorunları ;
    - km de ortalama 1 TL yakıyordu.
    - geçişler çok keskin yapiyor.
    - rampada vites geçişi yapmiyor motor zorluyordu
    - deviri çok yediği için piston kırdı
    - satmadan bana 6 bin TL masraf açtı.
    manuel için vişey diyemem
    ilginc gercekten bende bunlarin hicbiri yok, cok sukur gerci bende ki astra opel otomatigi iyi yapamiyor dediginiz icin yorum yaptim

    2 yildir bende arac vites gecisleri hissettirmiyor hic