eyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Corsa Elegance var bizde genel olarak araçtan memnunuz bi' tık fazla yaktığını söyleyebilirim. Peugeot da tercih edilebilir bir araç 208 Allure paket alınabilir. Alt paketinde kol dayama yok diye biliyorum.
Manuel mi otomatik mi hocam