Konu
Corsa mı? 208 mi?
29-09-2021, 23:02:00
#13
mucurum
eyupyx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Otomatik hocam manuel düşünüyorsanız dizel versiyonunu alın derim.
Cam tavan düşündüğüm için dizelde yok maalesef