eyupyx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Corsa mı? 208 mi?
27
●450
- 29-09-2021, 22:56:12Otomatik hocam manuel düşünüyorsanız dizel versiyonunu alın derim.mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2021, 23:00:342016 astra K sahibiyim, otomatik vites sorunsuz hic yari yolda birakmadi cok sukurdEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2021, 23:02:00Cam tavan düşündüğüm için dizelde yok maalesefeyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2021, 23:04:3075 beygir essential paket mi hocam?mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2021, 23:07:37Essential'da da yok hocam Elegance alacağım 75 manuel veya 100 otomatik ama manuelde düşünüyorumeyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manuel ve cam tavan tavan sadece 75 elegance var. - 29-09-2021, 23:09:00Otomatiği konusunda sadece yazılım sorunu yaşadık güncelleme ile birlikte giderildi onun dışında sorun yaşamadık. 2 model de mantıklı hocam.mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2021, 23:13:551 sene kullandım corsa 1,4 benzinli 2012AprilSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sayıyım ben sana sorunları ;
- km de ortalama 1 TL yakıyordu.
- geçişler çok keskin yapiyor.
- rampada vites geçişi yapmiyor motor zorluyordu
- deviri çok yediği için piston kırdı
- satmadan bana 6 bin TL masraf açtı.
manuel için vişey diyemem - 29-09-2021, 23:17:28ilginc gercekten bende bunlarin hicbiri yok, cok sukur gerci bende ki astra opel otomatigi iyi yapamiyor dediginiz icin yorum yaptimdEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yildir bende arac vites gecisleri hissettirmiyor hic