2016 astra K sahibiyim, otomatik vites sorunsuz hic yari yolda birakmadi cok sukur
1 sene kullandım corsa 1,4 benzinli 2012
sayıyım ben sana sorunları ;
- km de ortalama 1 TL yakıyordu.
- geçişler çok keskin yapiyor.
- rampada vites geçişi yapmiyor motor zorluyordu
- deviri çok yediği için piston kırdı
- satmadan bana 6 bin TL masraf açtı.
manuel için vişey diyemem