• 21-08-2021, 19:52:30
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    2016-2018 arası otomatik dizel Clio 4 alma niyetimiz var. Kullanan varsa tavsiye eder misiniz?
    Birde benim boyum 1.86 sorun olur mu yüksekliği kullanımi?
  • 21-08-2021, 19:54:24
    #2
    Kac motor
  • 21-08-2021, 19:55:14
    #3
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kac motor
    1.5 otomatik olan versiyonu hocam
  • 21-08-2021, 19:55:39
    #4
    186cm boyun 120 kilom var. Arkama kimse oturamıyor 😊 Dizel manuel 2016 araç 5.6lt/100km yakıyor. Seri bir araç. Ben şirket aracı olarak kullanıyorum. Sürekli diskler yamuluyor. Neden oluyor bilmiyorum. Benim aracın baskı balatasında da sorun var ama şirket aracı olduğu için çok da üstüne düşmüyorum 😊
  • 21-08-2021, 19:57:34
    #5
    1.5dci reno motoru çok eko performanslı uzun ömürlü bi motor, yalnız araç oturaklı diyemem kağıt gibi geldi bana güven vermedi hiç yolda.
  • 21-08-2021, 19:58:44
    #6
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    186cm boyun 120 kilom var. Arkama kimse oturamıyor 😊 Dizel manuel 2016 araç 5.6lt/100km yakıyor. Seri bir araç. Ben şirket aracı olarak kullanıyorum. Sürekli diskler yamuluyor. Neden oluyor bilmiyorum. Benim aracın baskı balatasında da sorun var ama şirket aracı olduğu için çok da üstüne düşmüyorum 😊
    Bende arkama kimse oturamaz diyr düşünüyordum ki düşündüğüm gibi de çıktı. Başka araca bakacağız o halde.
    Otomatik önerdiğiniz bir araç var mı? 180000 TL ye kadar?
  • 21-08-2021, 21:16:28
    #7
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende arkama kimse oturamaz diyr düşünüyordum ki düşündüğüm gibi de çıktı. Başka araca bakacağız o halde.
    Otomatik önerdiğiniz bir araç var mı? 180000 TL ye kadar?
    Bir önceki şirket aracım 2015 otomatik dizel fluence di. Onu önerebilirim. Onun içi geniş.
  • 22-08-2021, 23:13:44
    #8
    Fiesta 1.5Tdi 2017 düşük KM bakabilirsiniz..