Arkadaşlar merhaba,
2016-2018 arası otomatik dizel Clio 4 alma niyetimiz var. Kullanan varsa tavsiye eder misiniz?
Birde benim boyum 1.86 sorun olur mu yüksekliği kullanımi?
Clio 4 kullanan var mı?
7
●93
- 21-08-2021, 19:55:141.5 otomatik olan versiyonu hocambilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2021, 19:55:39186cm boyun 120 kilom var. Arkama kimse oturamıyor 😊 Dizel manuel 2016 araç 5.6lt/100km yakıyor. Seri bir araç. Ben şirket aracı olarak kullanıyorum. Sürekli diskler yamuluyor. Neden oluyor bilmiyorum. Benim aracın baskı balatasında da sorun var ama şirket aracı olduğu için çok da üstüne düşmüyorum 😊
- 21-08-2021, 19:57:341.5dci reno motoru çok eko performanslı uzun ömürlü bi motor, yalnız araç oturaklı diyemem kağıt gibi geldi bana güven vermedi hiç yolda.
- 21-08-2021, 19:58:44Bende arkama kimse oturamaz diyr düşünüyordum ki düşündüğüm gibi de çıktı. Başka araca bakacağız o halde.ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik önerdiğiniz bir araç var mı? 180000 TL ye kadar? - 21-08-2021, 21:16:28Bir önceki şirket aracım 2015 otomatik dizel fluence di. Onu önerebilirim. Onun içi geniş.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle