Konu
Clio 4 kullanan var mı?
21-08-2021, 19:52:30
#1
ZekiOzl
Arkadaşlar merhaba,
2016-2018 arası otomatik dizel Clio 4 alma niyetimiz var. Kullanan varsa tavsiye eder misiniz?
Birde benim boyum 1.86 sorun olur mu yüksekliği kullanımi?