186cm boyun 120 kilom var. Arkama kimse oturamıyor 😊 Dizel manuel 2016 araç 5.6lt/100km yakıyor. Seri bir araç. Ben şirket aracı olarak kullanıyorum. Sürekli diskler yamuluyor. Neden oluyor bilmiyorum. Benim aracın baskı balatasında da sorun var ama şirket aracı olduğu için çok da üstüne düşmüyorum 😊
Bende arkama kimse oturamaz diyr düşünüyordum ki düşündüğüm gibi de çıktı. Başka araca bakacağız o halde.
Otomatik önerdiğiniz bir araç var mı? 180000 TL ye kadar?