Araç aldım :)
65
●1.797
- 29-11-2020, 17:21:27Hayırlı olsun, kozmetik olarak iyi görünüyor araç.
Fazla hız yapmadığınız sürece sorun yok.
Allah nazarlardan korusun, kazasız sürüşler dilerim. - 29-11-2020, 23:23:24TeşekkürlerGoodestmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oda şahindi hocam
Kimseye muhtaç etmesin yeterAYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Füme hocamipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günümüz şartları malesef bunlara zorluyor. Piyasa öncesi klimalı araç binebilirdik bu paralara..kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-12-2020, 17:21:36Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebirsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim en iyisi size nasip olsun inşAllah