Hayırlı olsun öncelikle.
Az önce ABD'deki arkadaşımın paylaşımını gördüm, üstüne de bu konuyu gördüm. Karı koca birisi BMW X3, diğeri ise Range Rover alıp yan yana fotoğraflarını çekmişler. Kıskandığım gerçekten yok, daha iyilerine binerler umarım ama kendi halimize çok üzülüyorum. Yazık.