Hayırlı olsun hocam kazasız belasız , kartal mı vardı bide bundan önce
Teşekkürler
Oda şahindi hocam
Hayırlı olsun rabbim kaza bela vermesin.
Mevcut piyasaya göre aracınız f/p diyebilirim kaportası felan baya temiz.
Ama şahsi görüşüm bu araba o fiyat vereceğime hiç almam daha iyi
Kimseye muhtaç etmesin yeter
Hayırlı olsun şekil duruyor🙂 füme mi yoksa siyah mı ?
Füme hocam
Hayırlı olsun, ben de artık eski araçlara bakıyorum. Piyasa uçtu gitti maalesef.
Günümüz şartları malesef bunlara zorluyor. Piyasa öncesi klimalı araç binebilirdik bu paralara..