• 19-07-2020, 02:06:38
    #1
    Arkadaşlar uzun süredir araç arıyorum. Birkaç talihsiz olay da geldi başına şükür para felan kaptırmadım ama uyanık olmazsan insanların iyi niyetine vs güveneyim dersen ya da eksper yaptırmaz isen öyle bir kazığı yersin ki haberin bile olmaz Neyse o nedenle arama kriterlerimi biraz değişirdim ve sonunda tertemiz bir araç buldum. Sadece 1 parça değişeni 3 parça boyası var içi dışı gerçekten çok iyi durumda.. 99 Model 2000 trafiğe çıkışlı Focus 1.6 100 HP Benzin LPG. Tek sorun km'sinin biraz yüksek olması 285 bin de araba ama benim fiyat aralığıma yani maksimum 40-45 bin gibi tüm araçlar bu km lerde yada çok eski vs vs bundan daha iyi bir seçenek ben göremiyorum açıkçası. Siz ne düşünüyorsunuz?

    Bu arada ararken sadece Antalya'dan araçlara bakıyorum çünkü şehir dışından araç alacak ne zamanım ne enerjim ne de cesaretim var Yoksa malum siteden bakınca ilan kaynıyor farkındayım..
  • 19-07-2020, 02:34:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    250k+ km lik bir araçta tek değişen olmaz hocam onu unutta, 20 senelik araçta da zaten o tür şeyler arama. onun motor, yürüyen, koşan şu bu zaten bitik durumdadır. bu aracın ederi 15k lira. vay bu araç piyasada 50k lira bu adam bana 45k lira çekti alayım falan deme. 15k lira ok, fazlası çöp. amerikada olsan 15k liraya neler alırdın bi bilsen, ahanda linkini aşağı bırakıyorum hayırlısı olsun, kazasız belasız
    https://www.carmax.com/cars/all?price=15000
  • 19-07-2020, 02:34:54
    #3
    2017 yılında 2004 focus ghia 2 değişen 3 boya 140 binde ilk sahibi olarak 26.750 tl ye sattım şu an piyasası 50k şaka gibi ikinci el fiyatları cidden el yakıyor.
  • 19-07-2020, 02:38:34
    #4
    bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250k+ km lik bir araçta tek değişen olmaz hocam onu unutta, 20 senelik araçta da zaten o tür şeyler arama. onun motor, yürüyen, koşan şu bu zaten bitik durumdadır. bu aracın ederi 15k lira. vay bu araç piyasada 50k lira bu adam bana 45k lira çekti alayım falan deme. 15k lira ok, fazlası çöp. amerikada olsan 15k liraya neler alırdın bi bilsen, ahanda linkini aşağı bırakıyorum hayırlısı olsun, kazasız belasız
    https://www.carmax.com/cars/all?price=15000
    hocam bunların hepsini biliyoruz da piyasa bizim düşüncelerimize göre şekillenmiyor maalesef.. keşke senin dediğin gibi olsa ama dünya o şekilde dönmüyor.. Maalesef coğrafyamızın kaderi ile yaşamak zorundayız.

    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2017 yılında 2004 focus ghia 2 değişen 3 boya 140 binde ilk sahibi olarak 26.750 tl ye sattım şu an piyasası 50k şaka gibi ikinci el fiyatları cidden el yakıyor.
    50K ya yok bile o araba hocam gir malum siteye bak maalesef fiyatlar aldı başını gidiyor görünen o ki devletin de müdahale etmeye niyeti yok
  • 19-07-2020, 02:52:53
    #5
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bunların hepsini biliyoruz da piyasa bizim düşüncelerimize göre şekillenmiyor maalesef.. keşke senin dediğin gibi olsa ama dünya o şekilde dönmüyor.. Maalesef coğrafyamızın kaderi ile yaşamak zorundayız.
    valla hocam piyasayı şekillendiren yine bizleriz. sen o külüstüre 50 verirsen diğeri 51 verir. onun için o malın fiyatı 15k dedim. çok bile. heveslenmişsin bi kere bahşettim yani 15k'yı. normalde benim gözümde ederi 2-3k. alıcaksın sanayiden çıkmıcaksın, arıcaksın yedek parçası yok o yok bu yok sonra amazondan sipariş et dur, üstüne bir de çakal ustalara denk gel "abi valla zar zor bulduk bu tamponu, biliyon işçilikte zor sen ateşle 3k" işin özü hocam. sene 2016 falan. o zaman i20 yeni kasa yeni çıkmış. bastım peşin para 50k aldım malı. aradan 2-3 ay geçti *** dedim ben naaptım. y.dışı fiyatlarını görüyorum çıldırıyorum. kendimi affetmedim gittim 48kya arabayı sattım. 2-3 aylık araba yani bırak çiziği üstünde toz yok. neyse. koydum parayı dövize. gel zaman git zamano para kendini katladı 4e 5e.. şu an o paraya 2 tane i20 alırım. demek istediğim şu hocam; alırsın binersin eyvallah, daha güzellerine de layıksın eyvallah, işini gücünü görürsün eyvallah ama kimsenin emeği kıymetsiz değil hocam. emeğine kıymet ver paranı fırsatçılara kaptırma. alırsan da güle güle kazasız belasız kullan. selamlar o/
  • 19-07-2020, 02:56:37
    #6


    Dün gördüm bu ilanı bu aracın piyasası 20 bindi 5 yıl önce aşırı yükselme olmadı hâlâ alınabilir gibi şuan elimde 38k olsaydı alacaktım bunu. içime sindi kilometresi 180k alacaksanız aklınızda bulunsun 😅
  • 19-07-2020, 03:03:02
    #7
    bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam piyasayı şekillendiren yine bizleriz. sen o külüstüre 50 verirsen diğeri 51 verir. onun için o malın fiyatı 15k dedim. çok bile. heveslenmişsin bi kere bahşettim yani 15k'yı. normalde benim gözümde ederi 2-3k. alıcaksın sanayiden çıkmıcaksın, arıcaksın yedek parçası yok o yok bu yok sonra amazondan sipariş et dur, üstüne bir de çakal ustalara denk gel "abi valla zar zor bulduk bu tamponu, biliyon işçilikte zor sen ateşle 3k" işin özü hocam. sene 2016 falan. o zaman i20 yeni kasa yeni çıkmış. bastım peşin para 50k aldım malı. aradan 2-3 ay geçti *** dedim ben naaptım. y.dışı fiyatlarını görüyorum çıldırıyorum. kendimi affetmedim gittim 48kya arabayı sattım. 2-3 aylık araba yani bırak çiziği üstünde toz yok. neyse. koydum parayı dövize. gel zaman git zamano para kendini katladı 4e 5e.. şu an o paraya 2 tane i20 alırım. demek istediğim şu hocam; alırsın binersin eyvallah, daha güzellerine de layıksın eyvallah, işini gücünü görürsün eyvallah ama kimsenin emeği kıymetsiz değil hocam. emeğine kıymet ver paranı fırsatçılara kaptırma. alırsan da güle güle kazasız belasız kullan. selamlar o/
    Bunların hepsi doğru hocam ancak ülke öyle bir hale geldi ki son derece subjektif bir seçim yapmak gerekiyor. Ya paranı elinde tutacaksın durduğu yerde eriyecek. Dolar vs yapacaksın diyelim orada da artık kambiyo vergisi var.. BTC alacaksın vs. Sonuç olarak paranı korumak istersen bir şekilde korursun hatta şanslıysan yükseltirsin bile. Ya da ne almak istiyorsan alacaksın gerisini düşünmeyeceksin. Sadece alırken faka basmadığından emin olacaksın.. Kendi adıma araç benim için lüks değil artık almak zorundayım. Hiçbir kuvvet beni bu durumda toplu taşımaya bindiremez. Zaten oldum olası nefret ederdim artık pandemi ile birlikte imkansız oldu. Sonra eşimi fizik detaviye götürmem gerekiyor zaman zaman yine toplu ulaşımla olacak şey değil. Hayatın diğer taraflarındaki diğer bir çok şeyden bahsetmiyorum bile..

    Evet sonuna kadar katılıyorum piyasa lüzumsuz şekilde yükseldi ama burası Türkiye hiç bir şeyin fiyatın asla düşmez. Emin olun yarın öbür gün sıfır arabalar piyasaya girmeye başladığında da düşmeyecek fiyatlar en iyi ihtimalle yükseliş hızları durur o kadar.



    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Dün gördüm bu ilanı bu aracın piyasası 20 bindi 5 yıl önce aşırı yükselme olmadı hâlâ alınabilir gibi şuan elimde 38k olsaydı alacaktım bunu. içime sindi kilometresi 180k alacaksanız aklınızda bulunsun 😅
    gence bekara gider hocam da aileye olmaz 206 bence
  • 19-07-2020, 21:56:43
    #8
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50K ya yok bile o araba hocam gir malum siteye bak maalesef fiyatlar aldı başını gidiyor görünen o ki devletin de müdahale etmeye niyeti yok
    Fahişinden.com a bakarak araba alınmaz hocam zaten bu ülkede. Devletin müdahale etmesi söz konusu dahi olamaz daha doğrusu olmamalı adı üstünde serbest piyasa dileyen malını dilediği fiyattan satar. Piyasayı bu hale getirende al sat işine gireyim de bakayım neymiş diye şaş kaza cebine 2-3k kar koyanlardır.