zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bunların hepsini biliyoruz da piyasa bizim düşüncelerimize göre şekillenmiyor maalesef.. keşke senin dediğin gibi olsa ama dünya o şekilde dönmüyor.. Maalesef coğrafyamızın kaderi ile yaşamak zorundayız.
valla hocam piyasayı şekillendiren yine bizleriz. sen o külüstüre 50 verirsen diğeri 51 verir. onun için o malın fiyatı 15k dedim. çok bile. heveslenmişsin bi kere bahşettim yani 15k'yı. normalde benim gözümde ederi 2-3k. alıcaksın sanayiden çıkmıcaksın, arıcaksın yedek parçası yok o yok bu yok sonra amazondan sipariş et dur, üstüne bir de çakal ustalara denk gel "abi valla zar zor bulduk bu tamponu, biliyon işçilikte zor sen ateşle 3k" işin özü hocam. sene 2016 falan. o zaman i20 yeni kasa yeni çıkmış. bastım peşin para 50k aldım malı. aradan 2-3 ay geçti *** dedim ben naaptım. y.dışı fiyatlarını görüyorum çıldırıyorum. kendimi affetmedim gittim 48kya arabayı sattım. 2-3 aylık araba yani bırak çiziği üstünde toz yok. neyse. koydum parayı dövize. gel zaman git zamano para kendini katladı 4e 5e.. şu an o paraya 2 tane i20 alırım. demek istediğim şu hocam; alırsın binersin eyvallah, daha güzellerine de layıksın eyvallah, işini gücünü görürsün eyvallah ama kimsenin emeği kıymetsiz değil hocam. emeğine kıymet ver paranı fırsatçılara kaptırma. alırsan da güle güle kazasız belasız kullan. selamlar o/