zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50K ya yok bile o araba hocam gir malum siteye bak maalesef fiyatlar aldı başını gidiyor görünen o ki devletin de müdahale etmeye niyeti yok
Fahişinden.com a bakarak araba alınmaz hocam zaten bu ülkede. Devletin müdahale etmesi söz konusu dahi olamaz daha doğrusu olmamalı adı üstünde serbest piyasa dileyen malını dilediği fiyattan satar. Piyasayı bu hale getirende al sat işine gireyim de bakayım neymiş diye şaş kaza cebine 2-3k kar koyanlardır.