Chevrolet Aveo öneririm ben şuan 52 ye satıyorum 48 olur mu diye arayan çok, parçası bulunmuyor ustası bulunmuyor laflarına hiç kanmayın öneririm çok güzel araç, hele satılmıyor diyenlere hiç kulak bile asmayın 80 tane favori olmuş pusuda bekliyorlar indirim yapsam diye