Kralintaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2011 model 1.4tdci Ford Fiesta
LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
70 80k istiyorlar
burak2344 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bahsettiğiniz arabanın piyasasından haberiniz var demi
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...93726547/detay bütceme göre genel olarak baktım eli ayağı tutulur bi bu var herhalde