• 12-06-2020, 18:49:53
    #10
    GunaydinMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...93726547/detay bütceme göre genel olarak baktım eli ayağı tutulur bi bu var herhalde
    Tavanda keşerme var diyor keşerme ne diye baktım ve kelime hazneme 1 kelime daha ekledim
  • 12-06-2020, 18:50:23
    #11
    GunaydinMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...93726547/detay bütceme göre genel olarak baktım eli ayağı tutulur bi bu var herhalde
    tavanı değişmiş arabanın hocam bu büyük ihtimal yan yatıp sonrasında ters dönmüşdür diye düşünüyorum çünkü tavanı kolay kolay değiştirmezsin
  • 12-06-2020, 18:50:38
    #12
    Bende arıyorum ama şu an çok uçuk beklemekte fayda var. ÖTV indirimi söz konusu, eğer olursa ikinci el düşer beklemedeyim.
  • 12-06-2020, 18:53:21
    #13
    Ben satıyorum 50'e1.4 tdci 2011 model Fiesta
  • 12-06-2020, 18:54:28
    #14
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavanı değişmiş arabanın hocam bu büyük ihtimal yan yatıp sonrasında ters dönmüşdür diye düşünüyorum çünkü tavanı kolay kolay değiştirmezsin
    50'ye gelende anca bu gibi duruyor zaten
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...29453081/detay şimdi şuna baktımda ne kadar saçma sapan fiyatlar veriyor insanlar aynı arabanın 2014 modeli var elimde 70bin istiyorum. kazasız hatasız boyasız.
  • 12-06-2020, 19:21:53
    #15
    Yükseltsinler bakalım nereye kadar yükseltecekler piyasayı Bol şanslar hocam
  • 12-06-2020, 19:23:10
    #16
    Kralintaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben satıyorum 50'e1.4 tdci 2011 model Fiesta
    Arabanın neyi olduğunu da yazarsanız o fiyata imkansız yani
  • 12-06-2020, 19:32:04
    #17
    Şu zamanda bu fiyatlarla araba almak hiç akıl işi değil. Mecbur alacaksanız bir şey diyemem ama aceleniz yoksa bekleyin derim. İyice b.ku çıktı araç piyasasının..
  • 12-06-2020, 19:32:16
    #18
    burak2344 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabanın neyi olduğunu da yazarsanız o fiyata imkansız yani

    Hocam ya siz karıştırıyorsunuz ya da ben yanlış yerden piyasayı takip ediyorum

    Bu arabanın ederi bu değil mi zaten? Sağ 2 kapı değişeni dışında bir şey yok, günlük kullandığım araç.

    Trend paket, 2011 model 1.4 tdci Fiesta işte 45-60k arası fiyatlar.